Ben yaptım kirkbir haftalık olmuştum hala ne sancı ne açılma hicbirsey yoktu dedim herhalde sezeryan olck sonum ne Nisan geldi ne su gittim sancı da yok dediler artık bkletemeyiz yatis verdiler ve sıfır açılma ile yattım ssncida yok suni verdiler akşam onbir buçuk gibi suni vermeye başlanınca annemlere otu verdim suya koydular testi içine vallahi hemşireler dedi maşallah her saat başı ikişer üçer cm açılma oldu dedi acilman hızlı ilerledi normalde ilk doğumlarda her saat bir cm açılıyor çoğu kadında bir gün diniyle sancı çekip açılmayan var bnm onbirbucuktan gece sabaha krsi üçe kdr suniyle on santim açıldı dedi maşallah bebekte çok gayretli çok itekliyor kndini sende güzel ikiniyorsun sabah üç te dünyaya geldi hber verdim sudan cikardilar ve doğum sonrası hiç yatmadim yer tuvaleti kullandım doğum yptigim günün ertesi günü çabuk toparladım inanıyorum ben faydası da oldu herkes arkmdan bu doguramaz sancı yok açılma yok demişler uc dört saat içinde açıldı beş dk da doğum sürdü bitti şükür uzun oldu ama anltmk istedim