Dnzysm Herkese merhaba bebeğim 6 ayını doldurdu. Emzik de 6-18 ay aldım ama onunla uyumak istemiyor hala küçük emziği istiyor nasıl alıştırabilirim?
Tatlisim29 Dnzysm benim bebişte hemen alısamamisti ikisinide kullansın alışır zamanla benimkide arada eski memesini emiyordu başta alıştıkça diğerine bıraktı biraz büyük geliyor haliyle başta
okuyananne222 Dnzysm emzik değiştirir isen bir daha asla emzik kullanmaz. Ben daha kaliteli dşye başka emzik alıp verdim reddetti. Bir daha da hiçbirini kullanmadı.
Dnzysm okuyananne222 yok oyle.degil aynı markanın emziği ama artık 6 ay bittiği için 1 numara büyüğüne gectik