1ana1bebe Kizlar haftaya gaziantepe gidicez ama hava 9 derece diyor suan da 8 derece falan yazıyor acaba havasi nasil oglumla gezilebilir mi yoksa soguk mu ?
Hirakus_19 1ana1bebe bugün yagmurlu ve kapalı canım ama aşırı soguk degil ama kalın giyilerek gezilebilir
1ana1bebe aylizinannesiii ya valla kontrol ettim gecen hafta iyiydi ama dun baktigimda 9 derece diyor 🤦🏼♀️
Ayseee27 1ana1bebe full yağışlı görünüyor iki hafta boyunca biz geçen gün güneşli diye çıktık çok soğuk esiyordu geri eve döndük
1ana1bebe Hirakus_19 haftaya icin yagmur gözükmüyor hic ruzgar olmasa sorun olmaz diye tahmin ediyorum bakalim