İyi geceler arkadaşlar, 67 gün önce sezeryanla Doğum yaptım ve bir hafta sonrA amalıyat yerim enfeksiyon kaptı sürekli pansuman antibiyotik iğnelerle kurutuldu işte şuan iyim çok şükür ama malum yaz günleri ve arkadaşlarla planlar yapıldı denize gitmek için bir yanım gitme neolur neolmaz başına bela alma diyor bi Yanımda su geçirmez bant kullan biraz hevesini al diyor.. benim gibi olan var mı ?? Kimi Deniz kendini temizliyor birşey olmaz diyor kimi yaran daha taze manyaklık etme diyor ? Sizler böyle birşey yaşadınız mı ?