Kızlar kızım 3 ay 12 günlük mamasını çok güzel içerdi ama 3-4 gündür içmiyor giderek düşüyor içtiği miktar 4-5 saat oluyor acıkmıyor uykusu da bozuldu ama mama bariz bir şekilde bozuldu atak mı anlamadım kafayı yiyeceğim mamayı da değiştiremiyorum laktoz hassasiyeti var ona uygun maması ama yemiyor böyle yapmazdı genel durumu da keyifli hep oturayım oynayayım birileri benle konuşsun güleyim istiyor sadece uykuya geçerken ve mama teklif ettiğimde huzursuz