Annemkuzum12 anneler suan 17 aylik ve 4 aylik bebegim varr galiba korona olduk bebeklerime ne yapmam lazim cok huysuzlar buyuk olan oksuruyorr esim mesaide gelince test vermeye gidecezs koronaysak kac gunde pozitife donuyor
Helenikom Annemkuzum12 belirti var ise pozitiflik çıkar temaslı olma durumunda 5 günde çıkabiliyor. bebeklere calpol veriyor doktorlar eğer inatçı ateş olursa bize ibufen verdi dönüşümlü kullandık kısım 14 aylık 2 hafta önce geçirdik
KahveliVera Annemkuzum12 bizde geçirdik 2 aylikti kizim ates halsizlikle öyle gecti korkmayin en kolay bebeler atlatiyor
Lara_1760 Annemkuzum12 öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğim 2 aylık 1 hafta önce 39 derece ateşle hastaneye gitik korona testi pozitif çıktı kızımın küçük bebeklerde tedavi önermedikleri için kendiliğinden geçecek dediler bol bol emzir canım bebeğim atlatı çok şükür hafif öksürüyor arada ama tek yapman gereken sık sık emzirmen
feratlarkupeklergiremez Annemkuzum12 benimki de 9 aylık pozitif sürekli emzir, fitil, calpol, dolven, ılık duş başka yapılacak bir şey yok canım
KahveliVera Annemkuzum12 1 hafta sonra yavas yavas düzelme oldu ama tamamen gecmesi 1 ay benim halen halinti olarak burnun cikaniyor kizim 8 aylık oldu bile
Annemkuzum12 Lara_1760 canim benim mama veriyorumm sutum yok denecek ladar az bir iki damla anca cikiyor yaa
Lara_1760 Annemkuzum12 hstanede verdikleri ateş düşürücüyü hatırlamıyorum şuan ama taburcu olduktan sonra largopen bu antibiyotiği verdi 5 gun kulandim attim sonra
feratlarkupeklergiremez Annemkuzum12 evet 4 saat arayla ben tam kaşık verdim az verirsen işe yaramaz şurup kaşığını doldurdum
Senayy benim oğlum 32 aylık inatçı bir ateş vardı 4odereceyi bulan biz bilemedik 5ml veriyordum calpol dolven doktora götürdük 7.5 ml vereceksin ondan düşmüyor dedi ve öyle vermeye başlayınca düşmeye başladı bu arada 14 kilo.
zarifbianne Annemkuzum12 6 aylıkken kızımda geçirdi. Yüksek ateş ishal kusma semptomlarıyla belli oldu. Doktorunun önerisiyli Calpol + Ateş düşürücü kullandım. Sürekli ateşini takip ettim. Birkaç güne geçti ama toparlaması uzun sürdü. Bin şükür bu halimize. İnşAllah covid değilsinizdir.
Annemkuzum12 zarifbianne amin insaAllah degilizdir toparlanmasi derken nasil toparlanamadi mesela gnde kac kere calpol veriyordunuz
zarifbianne Annemkuzum12 6 saat arayla verdim calpolü Tam ek gıda dönemindeydi covid sonrası kabul etmedi yemedi kaşığı görünce şurup sanıyordu.Bi travma oldu sanırım çok şurup içmekten. Eski neşesi keyfi mama içmesi vs derken birkaç haftayı geçti. Ek gıdaya hala iştahlı değil mesela