Merhabalar, 3 aylık bebeğim var doğduğunda 1 hafta enfeksiyon zorlu doğum ve solunum sıkıntısı sebebiyle yoğun bakımda kaldı. 3.ay kontrolünde doktor yanağındaki lekeyi ve kabızlıgını araştırmak istedi kan ve idrar testi verdik sonuçlarda anemi bagırsak enfeksiyonu ve en önemli bağışık sistemi düşük olarak gözüktü doktora söylediğimde bağışıklığını güçlendirmeye çalış dedi yani ne yapabilirim sadece anne sütü alıyor bebeğimin bağışıklığını nasıl güçlendirebilir onu koruyabilirim