Alabilgic3434 Arkadaşlar adetim 4 gün gecikti test yapmaya da korkuyorum beyaz akıntı geliyor herhangi bi adet ağrısı hissetmiyorum ne sancı ne bel ağrısı var ama adet olmadım 14.5 aylık oğlum var
limonkolonyasi Alabilgic3434 korumasız ilişki olduysa olma ihtimaliniz var tabi bence test yapın belki de yoktur stres yapmamış olursunuz
BalBademmmmmm Alabilgic3434 Biz burda hamile olduğunuzu yada olmadığınızı nasıl bilelim, eczaneden test alın yapın direk
Alabilgic3434 Rubab_Mommy bilemiyorum canım eşimde şehir dışında ondan dolayı biraz daha bekleyeyim belki olurum
MinikPrensesannesii Rubab_Mommy kzı benim 15 gün gecikti 3 test yaptım negatif en son kan verdim yine negatif bu ay herkesin gecikmiş nedense
Alabilgic3434 TiniminiKayra haklısın canım geri çekilme yapıyorduk bide eşim şehir dışına gitti 2 kez sadece birlikte olduk hala olmadım bekliyorum belki olurum hemen test yapmayayım dedim
Mevacanimkizim Alabilgic3434 ben 28 gün olamadim gecikmem oldu adetle alakalı hiç ağrım olmadı dediğiniz gibi beyaz akıntı zaten geliyordu ama daha yogunlasmisti sonuç ne mi hamile değildim 😁 bence bu tür gecikmeler normal stres yapmayın korkmayın da varsada ha bu gün ha yarın öğreneceksiniz sonuçta
Dyglila Alabilgic3434 ilk gebelik değilmiş aslında tecrüben var canım. Belirtin varmı mesela bulantı uyku bel ağrısı göğüs ağrısı gibi. Eğer varsa mutlaka test yaptır yada kan ver.
Alabilgic3434 Dyglila ilk hamileliğim zordu kusma bulantı fazlasıyla yaşadım aslında geri çekilme korunma yöntemi değil ama o şekilde yapıyoruz şuan hiçbişey hissetmiyorum
Durukusunannesii Alabilgic3434 Korunmasız bi ilişki olduysa hamile olabilirsiniz eğer olmadıysa stresten kaynaklı gecikmeler yaşayabiliyor test yapmadan öğrenemezsiniz
Alabilgic3434 Durukusunannesii geri çekilme yapıyorduk ama hep öyle korunduk yani hiç olmadı şimdi bilemedim bide şehir dışında eşim bu ay sadece 2 kez ilişkiye girdik
Alabilgic3434 KahveliVera hadi ya hayırlısı bakalım bize de eşim il dışında taşınacağız ev telaşesinde dışarı çıkıp test Alanya vakit yok
Dyglila Alabilgic3434 stres yapıyorsan ondan olabilir geçikmende canım. Ama içini rahatlat en azından test yap yada kan ver.
Alabilgic3434 Dyglila şöyle aslında hiç stres yapmadım normalde pek adet geçikmesi yaşayan biri değilim zaten dikkat ediyoruz aman hamile kalırım evhamı hiç yapmadım hatta bir gün geçti adetim olurum ya dedim ama 4 gün oldu ilk kez bu kadar geçiyor adetim