Kızım 9,5 aylık ve 8 aylıktan beri kabız. Doktorumuza iki kere götürdüm ilaç verdi bir hafta onu kullandık sonra düzeldi iki üç günde bir kendisi yapıyordu şimdi yine tekrarladı kendisi yapamıyor iki kere ilaçtan verdim ona rağmen yapmadı geçen gün fitil attım öyle yaptı bugün 4.gün yine yapmadı moralim çok bozuluyor doktora yazıyorum lifli ürünler tuketsin diyor çok iştahlı bir çocuk değil diş çıkarıyor ve memeye düşkün çok ek gıda da almıyor kan ilacı ocean microfer kullanıyoruz acaba ondan mı oluyor bilmiyorum gittiğimiz doktor pek çözüm üretemiyor ne yapmam lazım ya başına gelen var mı? İstanbul’da bildiğiniz araştırma Hastanesi’nde iyi bir doktor var mı? Tekirdağ’da yaşıyorum ama İstanbul a götüreceğim burda iyi bir doktor yok gibi yada hangi bölüme gideyim?