Gozdemasal benzer durumdayız aslında. Tüp bebekti, riskli gebelikti erken doğdu, emziremedim, sonra bir reflü derdimiz vardı 8ay kustu. 8ay omzumda taşıdım. Gündüz uykusu uyumaya 8aylıkken başladı. Öncesinde 5-10dk uyur kusmaya uyanırdı. Ben de yalnız bakıyorum ailelerimiz şehir dışında yaşıyor. İnsan yarım saat bırakacak bir Allah’ın kulunu yanında istiyor. Sizi çok iyi anlıyorum. Üstüne bir de pandemi gelince biz anneler de çocuklar da çok gerildik. İnsanız. Hatalarımız oluyor, olacak da. Demek istediğim zaten hatasız olmak değil. Bu mümkün değil. Sadece en aza indirmek. Ya da bağırdıktan sonra pişman olduğumuzda ondan özür dilemek. Çünkü bazen düşünüyorum da, o istemedi ki bu dünyaya gelmek. Binbir zahmetle ben istedim. Şimdi minimum hata yapmak için çabalaması gereken ve hata yaptıgında da özür dilemesi gereken benim. Çünkü o daha 2bucuk yaşında ☺️ Ve büyüdükçe güzelleşiyor sanki her şey 🌸