tlymls benimki de öyle birkaç gündür kucağımdayken falan da kafasını yukarı kaldırmaya çalışıyor, bir de mesela yatırıyorum bilekleriyle dirseklerinin arasını tutarak kollarından kendime doğru kaldırınca kalkmaya başladı o yüzden yavaş yavaş deniyorum ben de. Birden olacak değil tabi ama kendisi de yatmaktan hoşlanmıyor sıkılıyor yani sırt üstü 2-3 dakika bile yatmıyor ağlıyor, ben de oturmaya böyle böyle hazırlanıyor diye düşünüyorum.