Merhaba anneler bebeğim 2 aylıkken covid olmuştuk. Çarşamba günü boğaz ağrım vardı perşembe günü akşam ateşlenince test verdim pozitif çıktım. Bebeğimde bugüne kadar bir belirti yoktu. Bugün burun tıkanıklığı 37.4 ateş ve öksürük başladı. Öncekinde sadece izotonik ile açmıştık günde 5 kere geçmişti. Şimdi ne yapabiliriz bebeğim 8ay 13 günlük bir tavsiyeniz var mı. Buhar makinamız var buhar verdim. sabah ılık bir duş aldırdım. Dünden ayvalı pekmezli püre yapmıştım onu yedirdim. Ihlamur içiremiyorum kusuyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum