Oglumunannesiyim Bebeğim 5 aylık ustlerde elimle.bakinca çıkıntı var gibi altda yok daha yada ben yanliyorum ilk önce alt dişler mi çıkar yoksa üst mü
SeninAnnenBirMelektiYavrm Oglumunannesiyim bazı bebeklerde alttan çıkar bazılarında üstten çıkar her bebekte değişkenlik gösterir
Tatlisannedilekk Oglumunannesiyim bebekten bebeğe göre değişiyor benim oğlumun önce alt dişleri çıkmıştı
sennaaylmz Oglumunannesiyim benim bebegim 4 aylik. 3. Ayindan itibaren alt köpek disleri şişti şuan baya şiş ve cok kasiniyor elini vs surekli götürüyor çıktı cikacak. Sanirim her cocuk farkli ilerliyor diş konusunda
Aysenurilker Oglumunannesiyim bebekten bebeğe değişiyor o . Mesela benim üst dişlerim çıkmış ama oğlumun sanki alt dişleri daha şiş, alttan çıkacak gibi . ☺️
Ays0 Genelde alt diş önce sonra üst diş diye biliyorum ama her bebek aynı değil sonuçta dişle doğan bebek dahi var bilemedim
Pelindefnederen 9 aylık kızımın yeni 4 tane üst disi çıktı üst ön iki dış sonra yanındaki yan kesiciler o hiç belli olmuyor daha altta hiç bişi yok
RainOverMe Oglumunannesiyim kızımın ust cıktı cogu bebişin alt çıkar dıye bılıyorum. Kuzenım var benden buyuk ilk arka dişi çıkmıs🤪