zeynepduham Kızlar Ramazan geliyor bebeğim o zaman bir yaşında olacak inşallah.Oruçlu emzirmek zor oluyor mu?(ben çok susuyorum)
2-cocuklu-hayat zeynepduham Benim bebeğimde 4 aylık olcak ramazanda sadece anne sütü alıyor geçen yıl hamileliğimin başına geldi ve çok zor geçtiği için doktorda tutma dedi diye tutamadım bu yıl bari tutabilmek istiyorum ama bakalım kısmet nasıl olur
Ruveydaa98 zeynepduham kızım 1 yaşındayken ben tutmuştum orucumu. Sahuru ve iftarı iyi yaptığım sürece sütümde bir azalma olmamıştı. Şimdi oğlum 3 aylık bilmiyorum nasıl yapıcam. Ama denemek istiyorum
Fatimaafr oglumherseyimm mama kullanıyor musunuz. Bizimki sadece anne sütü alıyor. Yetebilecek miyim diye düşünüyorum :)
oglumherseyimm Fatimaafr hayır canım sadece anne sütü veriyorum ama ramazanda bestlak damla kullanmayi düşünüyorum o biraz sütü arttırır belki