Benimoykum Fenty ilk iki hafta iyiydi sonra klozet kapağı Vileda sapı kızımın korumalıgi camın sinekliği aklıma gelmeyen bir çok şeyi bir buçuk ayda kırdı 😠 kadına sadece esyalra kibar davranın dedim bir yemek te bir lt ay çiçek yağı bir kilo salatalık bildiğin evde 15 kişiye yemek yapar gibi en son fırını bozacakti kibarca devam etmeyelim dedim kadın da bana kendize göre birini bulmuşsunuz gibi imalı bir cebap verdi ben hiç bişey demedim küçük düşürmek gibi olmasın diye ama kadın baya üste çıktı 😁 sinirlerim bozuldu klozet kapağına daha geçen hafta 300 TL verdim aynısı bile değil 😁 daha da eve birini getirmeye korkuyurm
Denizzz88 Fenty benim her hafta yarım gün geliyor yani tam günde bir kerelik geldikleri zaman heryeri dip köşe pek yapamıyorlar biraz baştan savma oluyor bitsin biran önce diye ama her hafta yarım gün gelince dolap içleri beyaz eşyaları çekme camlar hepsi oluyor. 200 lira veriyorum
bikerem Fenty dolap iclerine,cekmecelere girmiyorlar,diger saydiguniz herseyi 1 gunde yapoyorlar,siz de yardimci olursaniz perde vs yikarsaniz,nevresim vs gibi,tam gun 300 tl