Merhaba anneler 🧚🏽♀️ Ben artık yavaş yavaş dışarı çıkmak istiyorum en azından ayda bir iki haftasonu biraz kendime vakit ayırmak istiyorum … bebeğim 4 aylık oldu emziriyorum nasıl bi yol izlemeliyim babasına emanet ederken ? Sağdığım sütü buzluktan nasıl çözdürebilirim ? Hangi sıcaklıkta bebeğe vermerli ? Buzluğa attığım sütün bozulduğunu nasıl anlarım ?bebeğimi yanıma alsam dılarda emziremediğim durumlar için sütümü nasıl yanıma almalıyım ? Çözdürüp termosa koysam bozulur mu ? Yada sağım termosa koysam bozulur mu ? Ya siz nasıl yapıyorsunuz 😵💫 özellikle çalışan anneler rabbim yardımcınız olsun bilenler yol gösterebilirmi?