Tam benlik post olmuş. Doğduğundan beri sümüklü çocuk 7.5 aydır günde kaç kere sümükleniyo sayamıyorum. İlk zamanlar iyiydi tepki vermiyordu simdi aspiratörü gördüğü an kaçıyo. Aşırı tıkanıyor. Şimdi çok çok tıkanana kadar bekliyorum mecbur. Ağlata ağlata yapıyorum ve aramızdaki güvenli bağ zedeleniyor diye çok üzülüyorum. Fikri olan varsa dinlerim