Kızlar bebeğim 9.5 aylık ve sürekli mızıl mızıl olan bir bebek doğduğundan beri yani sürekli sürekli ağlayan bir bebek huy yani.Ama çocuğun bana karşı bir şeyi var babasının yanında çok mutlu ananesine babanesine hiç bir eziyeti yok.Babanemin evini taşımıştık iki gün babaannesiyle uyudu çok güzel uyudu mamasına kalktı içti içti uyudu diyor her gün gece ağlaya ağlaya uyanıyor benle yattığı zaman ve sürekli kıbış kıbış kendisini pışpışlatıyor sabaha kadar artık uykusuzluktan yorgunluktan kafam kopacak o dereceye geldim.Babasıyla oturuyorlar odaya ben giriyorum ağlamaya başlıyor ya resmen böyle nerde yanlış yapıyorum psikolojik destek almalı mıyım