Kbryns1680 benim bebeğim de 2 ay 13 günlük haftada bir kere bir huysuzluğu tutar dünde öyledi nerdeyse on saat uyumadı gazlı ama normal de gazını umursamadan saatlerce uyur size tavsiyem
güzelce bir duş aldırın yaptırıyorsa masaj benim kızım hemen vıyıklar 😁sonra karnının doyurun bir güzel ve kolık müziği açın acil kolik 6 ben bunla sakınleştiriyorum kızımı o müzik hep açık kalıyor uyurken de çevirip çevirip açıyorum oh mışıl mışıl