Kizlar oğlumu anne sütüyle sağarak besliyorum,fakat 70cc içiyor (biberonu90cc dolduruyorum kendi tercihi 70veya 60)gel gör ki ağzi araniyor mama içmezse 30cc veya 60gözüne uyku girmez ağliyor.(sağarak besliyorum çünki prematüre bebek,küvezde kaldi küçücük emince çabuk yoruluyor,kizimda öyleydi 3ay sağarak besledim,sora memeye geçit yapmiştik)