Bende weevwl kullanıyordum oğlumda 11 yıl önce çok hassastı en ufacık harekete dahi duyarlıydı ve karşı komşumuza bile gittiğimizde çekiyordu hiç sorun yaşamamıştım ama telsizin birisi kaybolmuş bir işe yaramıyor şimdi kızım İçin almak istiyorum bende burada bekliyeyim bakalım bana da fikir olsun
kamera mı alsam yoksa sadece telsiz mi alsam bilemedim