Kizim 5 aylik doktor dis incileri gözüküyor dedi zateb bir. Kac gündüe cok huysuz ve sürekli kulaginla oynuyor. Henüs ates ishal yok ama yinede rahatlamasi icin almak istiyorum. Kullanip memnun kalan ve kalmayan var mi? Nasil kullaniliyor? Eczanelerde satiliyor mu?☺️