Noname21 Mavisu34 2 yıllık sağlık okuyup atanamazsiniz çok az alıyorlar yüksek puanlarla. Acil tıp teknisyenim puansız gecisim olmasına rağmen paramedij bölümünü okumadım. Ömür boyu yapılacak bir iş değil kesinlikle.