Kızlar günaydın bebegim 2 haftadır kaşık görünce deliriyor mama sandalyesine oturtunca baslıyor ağlamaya yemek yemek istemiyor daha önce çok seviyordu artık sinirlerim bozuluyor 2 kaşık yemek yedirmek için savaş çıkıyor resmen 9 buçukta uyandı bu saat oldu hala yemek istemiyor Hergün böyle artık yemek yedireyim onun için birşeyler yapasım gelmiyor 😒 günde bir öğün alışsın diye önüne sebze haşlayıp koyuyordum yada makarna falan kendi kendine yiyordu döküyordu vs şimdi önüne birşey koyunca ağzına götürmüyor