_Nehirim_ bak bende bu konudan dertliğim bende 8 ay önce doğum yaptım artık eşim dalga geçmeye başladı napıcaksın biliyor musun ilk yapacağın şey sabah uyandığında önce ılık bir bardak su daha sonra türk kahvesinin içine tarçın yap iç kahvaltı yaptığın zaman normal ekmek değilmtam buday ekmeği yoksa kepekli ekmek oda mı yok normal ekmek ama çok çok az çayının şekerini azalt öğlen yemek yiyorsan posiyonu azalt yarıya indir sebze ağırlıklı beslen kızartma falan değil ama haşlama püre salata tarzı akşam yemeğini imkanın varsa 17:30 la 18:00 arası yap çayın yanına çekirdek yeme karpuz çekirdeği ye istersen oda tuzsuz gün içerisinde 2 litreye su tüketmeye çalış meyve ye ama kaçırma tabağına mikarını koyup belirlerken daha iyi olur en azından yediğini bilirsin gece yatmadan yarım saat önce yoğurt içerisine 1 tatlı kaşığı acı pul biber bir çay kaşığı nane koy ve tüket sabah kahvaltısı olsun akşam yemeği olsun yeşilik salata tüket gün içerisinde aktivite yap spor yap günü hareketli birikmeye çalış uğraş bul kendine düzenli olarak yaptığında göbek yavaştan eriyor fark ediceksin doymuyorum deme sakın beyin 20 dakika sonra mideye doygunluk sinyali gönderiyor bu yediklerin seni doyurucak emin ol ama emziriyorsan dikkat etmelisin sütünü azaltma ben uğraşıp yazdım bende böyle yapıyorum göbeğimin gitmeye başladığını fark ettim sana da tavsiye ederim