Deletedmom54544 Nokta koyarsınız üstte kalsın yazarsınız anlarım herkes yapıyor böyle üstede kalıyor böylece. Ama başka postla karşılaştırarak yazmak irrite edici. İnsanların yazası varsada yazmıyor ki internete yazsanız çıkacak şey diğer gebelikten bilinecek şey diye düşünülebilir ben öyle düşündüm yazmadım ki sohbet olsun diyede sormuş olabilirsiniz bunuda sorgulamak haddime değil kim isterse cevap versin ama bu karşılaştırma yaparak lütfen yorum yapın hiç bir postum düşmedi yazarak olmaz yaptığınız daha önce çok postta konuşuldu(başkalarınınki). Ayrıca diğer postla karşılaştırıp lütfen bana yorum yapın yazan sizsiniz yukarıda bende ona istinaden yazdım.