Hanımlar benim ikinci çocuğum yaklaşık 20 gün önce doğdu. İlk çocuğumda bazı stresler sebebiyle süt arttıramadım. Ne yaptıysam olmadı. Mama destekli büyüttüm. Bu bebeğimde de o korkuyu yaşadım. Bu süreçte bir çok şey denedim,deniyorum. En bariz etkiyi yulafta gördüm. Laktozsuz süte iki yemek kaşığı yulaf ve biraz da pekmez+tahin katıp yiyorum. (Genelde gece yiyorum çünkü acıkıyorum) gerçekten çok etki etti bende. İsteyen anneler deneyebilir. ❤️