Cansuerkan 1 hafta önce 2 buçuk aylık kızımla uçuş yaptık. Yaklaşık 1 saat 20 dk sürdü. Öncelikle bebek arabasını uçağın merdivenine kadar götürebiliyorsunuz işlemler sırasında büyük bir poşet veriyorlar size. Biz uçağa yaklaştığımızda görevli beyefendi hemen yanımıza geldi ve kendi poşete koydu siz geçin ben hallederim dedi allah razı olsun sağsaglim aldık inişte de hemen merdivene getirdiler. Uçak bileti alırken bebeğe de bilet alıyorsunuz chekin işlemi yaparken bizi ikili koltuğa verdiler direkt, o yönden çok rahattı bayağı geniş bir oturma alanı var business uçtuk. Bebeğimin havalanırken kulakları basınçtan tikanmasin diye mama hazırladım hemen mamasını verdim uyuyordu keşke uyandirmasaydim inene kadar da uyurdu ama ilk deneyim işte acele ettim. Mamadan sonra uyandı hemen emzik verdim bizim bile kulaklar tıkandı bebiş ne yapsın demi. Iki mızmızlandı ama hışırtılı oyuncak almıştım yanıma onu verdim falan durdu tavsiyem yanınıza oyuncak alın. Emzik kullanıyorsa emzik verin huzursuz olmasın kuzucuk. Millet ne der ağlarsa diye endişe duymayın biz çok kastık kendimizi.