Arkadaşlar merhabalar, ben 10 gün önce Ailemin yanına geldim sanırım hava değişimi vs diye bende bebeğimde grip olduk bugünde sabaha karşı bebeğim öksürmeye başladı hem burnu akıyor hem öksürük
eşime de şuan bişi diyemem bin tane laf eder diye çekiniyorum. Dün bi ara dedim burnu akıyo dedi bana kaç kişi bi çocuğa bakamadınz mi diye ama gülerek dedi onu. 11 inde hasteneye randevu aldım o güne kadar evde be yapabilirim 5 aylık , calpol verdim dün ateşi vardi öksürük için fe önerebileceğinz bi şurup var Mi