Deleted0089 ben vermek istemiyordum ama annemin ısrarlarıyla vermeye başladım 3 aylık emzirmeden sonra bir iki çay kaşığı veriyorum, kaynatıp soğuttuğum şişe suyunu biberona koydum öyle veriyorum arada. Çok iyi geldi artık kakasını daha iyi yapıyor bebeğim gaz sorunumuz da yok kendi kendine çıkırıyor yavrum