Kızlar merhaba, kızıma hiç uyku eğitimi vermedim. Yaklaşık 2-3 aydır meme emdikten sonra emziğini verip yanına uzanıyordum max 2-3 dk içinde uyuyordu. Ama 8 aylık olduğu günden beri yani yaklaşık 1 haftadır gündüz uykuları bozuldu. Uykusu var biliyorum gözlerini deli gibi kaşıyor esniyor ama uyuyamıyor. Uyuyamadıkça daha da sinirleniyor hırçınlaşıyor. Genelde 7-7,5 gibi uyanır 9-10 arasında ilk uykuya yatar. Saat tutmuyorum normalde uykusu geldiğini anladığımda yatırıyorum ama be yapacağımı şaşırdım. 8 aylık bebek anneleri sizler bebeğinizi kaç saat aralıklrla uyutuyorsunuz? Bir de gündüz 2 uyku mu yoksa 3 uyku mu yapıyor?