Bebeğim bir buçuk aylık gaz sorunu var biogai ve sam Simplex kullanıyoruz sanki biraz da olsa iyi geliyor gazı çıkıyor ama gazı çıktığı halde halen zorlanıyor ikiniyor canı acıyor gibi tuvaletini de yapamıyor acaba ondan mı böyle oluyor fitil verdigimde kakasını yapıyor rahatlıyor ben fitile bağımlı kalsın istemiyorum tuvaletini yapması için ne yapcam bilmiyorum lütfen yardımcı olun