Esen-1988 benim de öyle ama ek gıda fazla olamamalı henüz, mama yada anne sütünü artırın artıcaktır çişi, bende çok fazla taktım kafaya emmedi beni biberon istemedi delircem sandım ama 10 aylık olmasına rağmen mama meme daha fazla emiyo şükür ek gıda da ne kadar yerse zorlamıyorum hiç