Merhaba anneler göğüslerim bazen sertleşiyor bazende yumuşak oluyor bu son 1 haftadir yumuşak göğüs yarasi vardi onu atlattim sayılır bebeğimi emzirirken guzel yiyor sonrasında ya uyuyor ya istemiyor daha sonrada mama versem 70 80 cc yiyor yani mamayi yiyince acaba bu kiz açmi kalıyor diye içim içimi yiyor yani göğsümun yumuşakligindan ötürü sütüm varmi yokmu sizce ?