Ben arada bir sabah kahvaltıda milupa veya pınar devam sütü veriyorum 60 ml felan mama harici olarak tabiki mamaya devam ediyoruz. evet çoğu mecrada zararlı diye okuyoruz ama iç güdüsel olarak bebeğimin içmesini kasmıyorum aksine alışması beni rahatsız etmiyor kendim sütü çok seviyorum doktorumuzdan onay aldım deneyebilirsin dedi ve şuanlık bir maraza çıkmadı şükür ,sevdide. zaten peynir yoğurt kefir olmazsa olmazımızdır🙂