Lalin9898 Kizim 9 aylikken hamile kaldim ilk dogumum sezeryan sizce normal yapabilirmiyim suan 8 aylik hamileyim
-erCansu- Lalin9898 2 yıl olmalı diye biliyorum tabi tek sorun ay aralıgı değil birsürü problem var bunu doktorunz daha iyi bilir
Lalin9898 Zeyn0206 -erCansu- Deletedmom_13 Sudee96 doktorun biri organ yirtilmasindan olursun dedi biride yaparsin tabiki dedi Benbiranneyim
Annesiyimeniyibenbilirim -erCansu- 2 senedede yaptırmıyolar benim ilk sezeryandı 2sene geçmesine rağmen riske atılöaz diye normal yaptırmadı sancım olmuştu ikincide eski sezeryansın sen bu olmamalı deyip 35de doğuma almıştı
Sudee96 Lalin9898 bilmiyorum bence arası baya az ben olsam riske atmam daha dikiş yeni yani o kadar kasılmaya kaldırmaz bence ben iki yıldan önce olur diyen doktor ilk defa duyuyorum şu anda
demirboy Lalin9898 peki neden riske atıyorsun? Zaten önceki de sezeryan riskli durumda normal diye diretmek neden. Bir çocuğun var bir tane daha doğacak sana bir şey olursa yazık değil mi çocuklarına
Gryffindor Lalin9898 Yani ben arası bu kadar azken sezaryenden bile çekinirim normal olmaz heralde. Çünkü 1.5-2 yıl diyorlar
Yaseminozklc Lalin9898 benim eltimin öyle oldu doktoru riskli olabilir dedi sezeryandan sonra normal doğumun , en iyisini doktorunuz soyler size
rua_da_senhora_das_verdades Güvendiğiniz bir dr ile yol almanızı tavsiye ederim. O şekilde de yapanlar var ama tam teşekküllü bir hastane falan seçmeniz gerekir.
Demetbulut Lalin9898 en az iki sene geçmiş olmalı daha dikiş yerlerşniz tam iyileşmemiştir.. Ssvd ye sıcak bakılmaya bilir. Fakat bulunduğunuz ilde ssvd yapan doktorları bulup görüşmeniz daha sağlıklı olacaktır
Elfvli Lalin9898 arasi cok az . Iki sezeryan arasi en az 2 sene diyorlar. Doktorların onay vereceğini zannetmiyorum.
Bidam Normal dogurcam diye sagliginizdan olmayin. Doktorlarin bazilari yapabilirsin diyor ama is doguma gelince son anda sezeryana alıyorlar. Sıkıntı yasamayin bence. Benim iki sezeryanimin arasinda 19 ay var. Ben cesaret edemezdim
Lalin9898 demirboy ya beni çevrem o kadar korkuttuki 1 yil dolmadan hamile kaldim diye son ay dikislerin patlar yok iste dogumda ölürsün iki sezeryan pespese olmaz falan diyolar ben herseyi kafama takan bi insanim korkuyorum @Dilekmh