Merhaba anneler. Bebişim 6 aylık olmak üzere. Ek gıda araştırmaları yapmaya başladım heyecanlıyım :) tahıllı kaşık mamaları gördüm bunlar faydalı mı? Gece saat başı emmeye uyanıyo akşam yatmadan versem tok tutuyo mu? Bir de başlangıç olarak kaç kaşık verilir? Meyvelileri de var sade tahıllı da var hangisini alayım? Tecrübeli anneler yardımmm lütfennn 💓💓