Derya2118 anne sutu aliyorsa 180 gununu doldurduktan sonra 1 ay tadim ayi oluyor yani 6.ayda basliyorsunuz ama sadece bir kasik kadar her besini 3 gun kurali ile tattiriyorsunuz. 7.ayda ogunlere gecilebilir 9.aya kadar maksimum 1 cay bardagi veya bebeginiz cok istahliysa 2 cay bardagi olucak sekilde ek gida veriliyor 2 yasa kadar anne sutu almasi onemli tabi ne zaman kendi emmeyi birakir, ne zaman sutunuz biter bu degisiklik gosterir ama 1 yas altindayken sutunuz biterse full ek gida degil mutlaka mama destekli ek gida aliyor yine temel besini sut olucak. Cok miktarli vermeyin 9.aya kadar gunde toplam 1-2 cay bardagini gecmesin. Doktorunuz zaten gelisimine gore size liste ve ogun sayinizi gubluk ek gida miktarini verir. Bunlar genel bilgiler her bebek dedigim gibi bir degil sizin bebeginizin de bunlara bagli kalip kalmayacagi zamanla ortaya cikar. Kolay gelsin simdiden saglikla buyusun insallah🌸