Ece1213 Kralkralice kaç aylık bebeğin eğer küçük se yara yapar böyle bez bitirme aşamasında gece flan bağlamaya iyi ama normal için berbat mis benim komşum kullandida ben morfix kullanıyorum
Ayslbella Kralkralice var var ben aldım gayet de güzel bir sıkıntı yapmadı. Gerçi ona da zaman gelmiş 🤫🤫🤫
Gnssn Ben almıştım 2-3 ay önce 10 tl icinde 9 tane vardı yanlış hatırlamıyorsam. A101 uygulamasından bakabilirsiniz var mi yok mu diye
menekse_123 Biz oğluma 6 aylıktan beri kullanıyoruz şuan 17 aylık bir sorun yaşamadık. Daha önce sleppy kullandik ama o da pahalı geliyordu a101′in yeni bezini kullanıyoruz soft sanırım beyaz paket gayet kaliteli ve pişik yapmıyor.
menekse_123 Her a101 de olmuyor sanırım Cizre de oturuyoruz biz de 1 tane a101 de var sadece diğerlerine gelmiyor nedense.
Gulbltt Geçen gün bende a 101 den 8li paketi deneme için aldım soffia markası. Oğlum 25 aylık herhangi bir sorun yaşatmadı 20 adet 39 du sanırım aldım onunla devam edicem ☺️