Iremcankaya normal canım benim kızımda iki aylık sabah 6 buçukta kalkar 8 gibi yatıririm sonra en geç 9 buçuk 10 gibi kalkar ondan sonraki uykuları hep 10 dk 15 dk oluyor gün içinde ben uyku düzeni kurdurmaya başladım artık akşamları en geç 8 buçukta yatıririm bazen 4 saatte bazen 5 bazen de 3 saatte bir kalkar mama için geceleri düzene koydum ama gündüz için uğraşacam şimdi akşam 8 de kızımı odaya götürürüm Los ışık açarım anlar artık akşam oldu ve uyku vakti ve odayı sessiz tutarım bazen dalmakta güçlük çekerse süpürge sesi aciyorum 10 dk ya tam dalmış oluyor bu şekilde bende dinlenebiliyorum en azından ya