Merhaba güzel anneler 🌸
Oğlum 11 aylik. Gece sürekli uyanıyor. Sütümle duymadığını düşünüyorum cunku gündüzleri emzirdigim de kısa süre sonra huzursuzlaniyor anne sütü çok tok tutmuyor onu. Sütüm az olduğu için gece mama veriyorum.birde uyumadan önce veriyorum mamayi. Buna rağmen sık sık uyanıyor anlıyorum ki açlıktan değil bu . Aksamlari Sallanarak ve çoğunlukla memede uykuya dalıyor. Sıkıntı destekli uyuması mıdır ? Gece meme beslenmesini kesmeli miyim ve nasıl kesebilirim? Artık 1 yaşına girmek üzere gece sabaha kadar beslenmeye ihtiyaç yoktur diye okuyorum İnternette ama sizlerde durum ne ? Öneri,bilgi ve düşüncelerinizi bekliyorum 💮