Hsyn9Karan Güzel anneler size bir sorum olacak ben 9 Kasım 2021 de doğdum şimdi benim bebeğim kaç aylık oluyor ben 4 oluyor diyorum kaynanm hayır 5 aylık oluyor diyor ben mi bilmiyorum yoksa akıl oyunumu oynuyrz😃😂
Goktugakca-3419_ Hsyn9Karan 4 ünü dolduruyo 5 inden gün alıyo demek istiyo kayınvaliden benimkide öyle der hep😊
Ruzgar123 Hsyn9Karan benim kaynanamda 10 a girecek kızımı 11 oldu dior😂😂6 yasayacak ogluma 7 diyor bu kaynanalar hep böle yükseltmeyi seviyor demekki seninkide 4.ayınıda doldurmus 5.aydan gün alacak ama soran oldumu 4 aylık denir yani
Ayslbella Aynı benim annem de öyle yapıyor 😃😃😃 7aylik oldu diyorum, ay benim paşam artık 8aylik diyor 😂😂😂
mirayilknurtolga Hsyn9Karan dolu dolu 4 aylık olmuş oluyor 9 martta 5ten gün almaya başlıyor. Aynı yaş muhabbeti işte.. Biten yaş söylenir. Yani bebeğiniz 9 martta 4 aylık olmuş olacak. Eşimle yaşımız konusunda çok konuşurduk , bebeğimiz olunca anladı durumu 😂
Ilknur-4 Hsyn9Karan benim kızımda 4 kasım dogumlu 4 aylık olduk biz 2gün önce sizde 9unda 4 olacaksınız😊