musmustlu Dün doktor verdi 14 aylık oğlum için ama üzerinde sabah öğlen akşam bir ölçek yazıyor siz nasıl kullandınız ? Bir yaş bebek için üç öğün ilaç fazla değil mi ?
derinsmoms musmustlu hastayken sabah ogle aksam kullandım . Hasta olucagını anladıgım zamanlardada sabah bır kere verdim soguk algınlıgı ıcın bir ilaç icinde ates dusurucude var
Tess07 musmustlu hasta Oldgnda 3 kere canım 7 aylıkken kullandım 3 kere 3 olck bole grip gbi olcak olrsada vereblioz her zaman katarin aferin var ya biz kullanioz onun gbi antbytk gbi ağır içerik değil dinlendirio cocugu
snyck musmustlu bizede sabah akşam 1 ölçek diye vermişti 2-6 yaş arası 5 ml olduğu için 2.5 2.5 vermiştim prospektuse göre verin sizde isterseniz yada sorun tekrardan
Zey6 musmustlu 13 aylık oğlum için daha bir kaç gün önce 8 saat ara ile günde 3 kere verdim. Şükür 4 günde falan toparladı
Zey6 musmustlu sadece ilk gün ateşi oldu. Ondada iki iburamin arası 4 6 saatte bir mor calpol verdim. Ateşi geçince calpol vermedim