eylusko_ atak haftası ve diş çıkarma dönemi yüksek ihtimalle aynı şeyleri yaşadım 6 ay 6 günlük hala yaşıyorum ama biraz olsun düzeldi dert etmeyin geçiyor bende kafayı yiyordum yemiyor aç kalıyor diye ama hayır öyle değilmiş bu atak dönemi iştahı olmuyor uyku beslenme düzeni bozuluyor. Bizim o süreç geçse de uyku hala geçmedi malum diş dönemi baya zorluyor 🥺 ben yemediği için sizin döneminizde kaşık maması yaptım günde bir öğün bazen iki öğün ne kadar yerse en azından bişey yemiş oluyor.