Kk41 Deryadeniz89 fairy aldığıma pişman oldum cok güzel yıkıyor ama iğrenc bir koku bırakıyor bardak tabak tencerelerde. Bitmesini 4 gözle bekledim🤣 Şok kasa arkasında finish aldım memnnum
Alyaninannesi_ Deryadeniz89 makinadan makinaya değişiyo bence bu tablet işi. Arçelik mak var fınısh kullandım 5 para etmez yıllardır fairy kullanıyorm miss gibi. Kayınvalidemin de Arçelik model başka ama, o fınısh kullanıyo 🤷♀️
okuyananne222 Deryadeniz89 fairy kullandım beğenmedim active diye bir tablet önerdiler hem uygun hem de gerçekten temiz yıkıyor. File marketten aldık
semoshKa Deryadeniz89 makineye göre değiştiğini düşünüyorum benim makinem herşeyi çiziyor ve temizlemiyordu, ekstra tuz ve parlatıcı kullandığım halde. fairy platinium işe yarıyor sadece.
Theanaaa Deryadeniz89 doğal tablet aldim moms green. Fairy in o kokusu berbat ya. Deterjan yiyoruz resmen kac tane yiyecegi oyle yemeden çöpe attim koku sindigi icin