Teacher5834 Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık. Hafta içi uçakla yolculuk yapacağız 1 buçuk saat. Ama hiçbir bilgim yok. Mama yapacağım biberon da pek tutmuyor ama cc şartı var mı 100 ml şartı vardı diğer eşyalarda. Mama için var mı bilmiyorum
mira___ Teacher5834 Ben yıl içinde 6-7 kez uçuş yapıyorum. Mama, termosta sıcak su ve normal soğuk su alıyorum yanıma sorun olmuyor.
yasacmalamalo Teacher5834 bzde yapacagız bakalm nasıl olucak 40 gunlkken gelmiştik sıkıntı olmamıstı smdi 7 bucuk aylık olduk bakalm nasıl olck mama içmiyoruz ama bz sadece anne sütü ve ek gıda ama ek gıda pek yemıyor bnm kızım yarın aksamüstü bakalm nasıl olck 1 saat bzmde
Meleknurunannesi Biz de üç aylık olduk iki hf sonra biz de uçuyoruz fakat ben emziriyorum nasıl yapıcam bilmiyorum uçakta da kulak basıncı olmasın diye emzik vermeyi düşünüyorum böyle bir şey var mı hiç duydunuz mu