Selam herkese dün bebeğimin 6 ay aşısını yaptırdık eve geldikten ½ saat sonra şiddetli ağlamaya başladı ateşi çıktı calpol ve iğne yapılan yere tuzlu su kompleksi yaptım fakat gece de bu saate kadarda bacağını çok oynatmadı dokununca ağlıyor canı yanıyor sizce iğne bacakta sinire denk gelmiş olabilirmi diğer aşılarında sadece ateş çıkardı ve bu kadar aglamazdı konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.