Hanımlar oğlum 8 aylık. Zaten doğunca bağırsağı da bı tıkanıklık vardı ve hemen ameliyat.oldu. Şimdi de iki haftadır ishaldi doktora götürdüm ultrason çekildi ve Safra kesesinde çokta küçük olmayan 7.5 ml büyüklüğün de taş çıktı. Gastroenteroloji ye gittik şurup verdi 3 ay kullanacak sonra kontrole gideceğiz. Bu durumu yaşayan var mı acaba ilerleyen süreçte neler oluyor inşallah bir daha ameliyat gerektiren bir durum olmaz çok canım sıkıldı şurupta zehir gibi günde 3 kere zorla veriyorum çocuğuma çok üzülüyorum 😔