Hanımlar merhaba.4 ay 6 günlük oğlum var..3600 doğdu ve şu zamana kadar kilo alımı çoktu.. Aşıya gittik iki gün önce ,sadece 400 gram almış..Ayına göre kilosu iyi ,diğer aylara göre az almış bu ay sadece dedi..Emziriyorum en başından beri.Acemi anne de değilim aslında üçüncü ama araya zaman girince unutuyor ,bir bilene sormak istiyor insan..Emerken emip emip bırakıyor..yutkunarak içtiği süre sayısı az..emip kafasını geri atıyor,bir daha emmeye çabalıyor.Uyku sıkıştırınca oluyor sanıyordum uyuyor çünkü memede sonra.sag ve sol göğsü emme süresi Max 5 dakika..Gece yenidoğan gibi hatta daha fazla saat başı uyandı..atak haftasının 12. Günü bugün..23 gün daha var.Atak haftası diye mi sütüm yok diye mi anlamadım.🥺Sürekli emmek istediği için sütte birikmiyor..oysa geçen ay sütüm sağılacak durumdaydı..Lütfen yardımcı olun bu sütümün yetersiz olduğu alarmi mi ? Yoksa gecici bir atak haftası mi 🥺
( Bu arada sürekli gelişime bağlı hareket olarak kabul ettiğim ellerini emmesi de var çok hırslı ve yumruk halinde sokmaya çalışıyor)