Oykunil
Bizde kg alımında hiç sorun olmadı şu ana kadar. Kilo alımı hep çok iyiydi. 5 aylık şu anda. 2 aylıkken poposunda çıkan yaralardan doktoru teşhis koydu. Ben süt ürünlerini komple çıkardım hayatımdan. Bütün ürünlerin etiketlerini didik didik okuyorum. İçinde süt proteini, yağı herhangi bir şeyi olan hiçbir ürğnü tüketmiyorum. 15-20 gün içinde rahatladı. Hala gaz sorunu var ama o günlere göre çok iyi, yaraları iyileşti. Evet rapor ettirdi doktor başka bir doktora o şekilde aldık mamaları. Süt alerjisi en çabuk geçenidir dedi bizim dr. Erken teşhis ettik, erken kestik, o yüzden çabuk gececek merak etme dedi. Sanıyorum 7-8. ayına kadar geçmiş olacak. Deri testi yapılacak önümüzdeki ay. Sonra ona göre hareket edeceğiz. Geçiyor tabii üzülmeyin. Bunlar küçük dertler.